En lång kväll.


Hejsan allihopa, nu är jag hemma. Skönt faktigst. Att vara hemma såhär tidigt är absolut
inte likt mej om jag får säga de själv. Brukar nämligen komma hem vid 4-5.
Men idag så var de så jävla kallt ute & man mår ju dåligt av de.
Iaf, kvällen började med att jag och Alice trog ut jävligt tidigt.Träffade Fia och Amanda och dom andra.
Sen vid kl 10 så drog vi från dom för dom var så himla tråkiga. Vi satt
bara i en lekpark och gungade och lekte frågesport, haha så jävla kul. Jocke
kunde inte gå för att han var så jävla full. Aja vi drog iaf vidare.  Träffade ett jäng killar,
men dom ville bara sitta och snacka skit s¨vi drog vidare igen. Då såg vi ett gäng både killar och
tjejer, så då tänkte vi, varför inte?
Så vi blev skit bra kompisar med dom alla. Jätte trevliga :)
Vi satt ute och drack lite öl och rökte lite. Ganska mysigt sådär. Även fast en av killarna (som säkert
var 17 år) hängde
på mej hela kvällen! Men de var faktigst jätte rolgt så vi bestämde oss för att ses igen !
Efter de drog vi till partajet. En galen fest kan jag säga. Kletigt golv av allt sprit och skit.
Spy låg de också lite varstans .
Men sånt är livet om man är på fest..Iaf, vi va där ett bra tag tills alla började slockna.
Trist faktigst. Så vi drog. FÖrsökte hitta nånstans att vara men allt va trist och så jävla kallt ute så vi drog hem. Och nu sitter
vi här hemma tidigt som fan. Sjukt tråkigt. Men jag är nykter. Jag brukar faktigst inte bli full, bara nån gång i månaden.
Skriver emr senare. Puss.


/Josefie 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0